Veelgestelde vragen leest u hier!
Algemene vragen over VAXS
Gebruik en werking van VAXS
VAXS bestellen en kopen
VAXS bestellen en kopen
Waar kan ik VAXS kopen?
U kunt VAXS gemakkelijk online bestellen op de bestelpagina van deze website. Ook kunt u VAXS ophalen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland.
Hoe kan ik VAXS betalen?
Op de bestelpagina worden diverse betaalmethoden aangeboden. Woont u in Nederland dan kunt u betalen door middel van iDeal, PayPal, Creditcard, eenmalige machtiging of overboeking op onze rekening. Woont u in België dan kunt u betalen via PayPal, Bancontact/Mister Cash, eMaestro, Creditcard en overboeking op onze rekening.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestelt u voor 16:00 uur en heeft u betaald met PayPal, iDeal of Creditcard dan streven wij ernaar uw bestelling nog dezelfde (werk)dag te versturen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan. Op het bestelformulier vult u het juiste adres in. Uw bestelling zal dan geleverd worden op het door u aangegeven adres.
Kan VAXS discreet verzonden worden?
Omdat wij vinden dat niemand hoeft te weten wat u bestelt, versturen wij al onze bestellingen in een discrete envelop of verpakking. Ook op uw afschrift wordt een discrete omschrijving van uw bestelling gegeven.
Kan ik een bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Wanneer u na het plaatsen van uw bestelling toch afziet van uw aankopen dan kunt u de producten direct retour sturen als deze bij u zijn afgeleverd.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in uw map ongewenste email terecht is gekomen. Controleer eerst deze map. Kunt u de bevestiging ook hier niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.
Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruisen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u automatisch van de onbetaalde order een betalingsherinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.
Ik heb geen Track and Trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de Track and Trace code.